Dostępne miejsca
20
Weź udział w szkoleniu stacjonarnym: „Agent on tour” Pierwsze takie wydarzenie zorganizowane przez stowarzyszenia pośredników nieruchomości z całej Polski przy wsparciu Partnera wiodącego na rynku portali Nieruchomosci-onilne.pl, najbardziej przyjaznego pośrednikom.
Pierwszym gościem specjalnym I edycji „Agent on tour” będzie ekspert od sprzedaży i negocjacji @Krzysztof Rzepkowski , który poprowadzi szkolenie pt. ”Techniki obrony wynagrodzenia!”
Dla kogo?
Dla każdego pośrednika, który chce zwiększyć swoją skuteczność, wzmocnić pozycję negocjacyjną i nauczyć się, jak budować wartość swojej usługi tak, by klient bez wahania płacił wynagrodzenie.
Co zyskasz w tej podróży uczestnicząc w tym szkoleniu ?
•dostaniesz narzędzie do zarządzania spotkaniem w taki sposób, by temat ceny i ich wynagrodzenia nie zdominował rozmowy;
•dowiesz się, jak i kiedy wprowadzać temat prowizji oraz jak ją argumentować
•nauczysz się sprzedaży wartości w miejsce typowej argumentacji
•poznasz wszystkie BATNA swoich klientów i nauczysz się im przeciwdziałać
•otrzymasz kilka skutecznych i sprawdzonych narzędzi obrony ceny.
Szkolenie podzielone jest na III części :
- w pierwszej części zajmiemy się budowaniem wartości czyli umiejętności rzeczowego i przekonującego odpowiedzenie klientowi na trzy pytania :
1. dlaczego mam skorzystać z usług pośrednika
2. dlaczego to właśnie masz być Ty,a nie Twoja konkurencja ?
3. dlaczego mam Ci za to tyle zapłacić ?
Motto, które będzie nam towarzyszyć w tej części, to: „Ludzi nie interesuje CO robisz, ale DLACZEGO mają za to zapłacić”. I dlatego przesuniemy akcent z CO (czyli kim jesteśmy, jak wielką sieć tworzymy i od ilu lat działamy) na DLACZEGO: w jakich obszarach wyręczamy lub zastępujemy klienta w trakcie procesu kupna / sprzedaży nieruchomości. Przy pomocy narzędzia zwanego „30-sekundowa reklama” (Elevator pitch) nauczymy się o tej wartości przekonująco opowiadać.
- drugą i trzecią część poświęcimy technikom obrony prowizji.
W tym celu poznamy autorski model 4Z:
• Złam schemat
• Zdobądź uwagę
• Zbuduj wartość
• Zabierz wartość
Następnie dowiemy, się jak odroczyć rozmowę o wynagrodzeniu i jak reagować na próby negocjowania (a często podważania) naszego wynagrodzenia, zanim jeszcze spotkamy się z klientem (zwykle przez telefon). W tym celu poznamy kilka skutecznych i sprawdzonych narzędzi obrony ceny, takich jak „Brak uprawnień”, „Zły Szef”, „Dobry Policjant / Zły Policjant”, oraz nauczymy się, jak reagować na tzw. zmylenia typu „Mamy na oku inne tańsze mieszkanie” lub „Konkurencja pobiera połowę waszego wynagrodzenia”.